Angličtina
Angličtina
https://elt.oup.com/student/letsexplore/?cc=cz&selLanguage=cs
Děti dostaly pracovní sešity. Na úvodu je nalepená karta s unikátním kódem. Dle návodu na kartě se mohou přihlásit na PC a procvičovat si učivo + zde najdou obrázkové slovníčky i s poslechem + poslechy k učebnici apod.
DUBEN
Obrázkový slovníček:
- CLOTHES
- Mám na sobě žluté tričko. - I´ m wearing a yellow T-shirt.
ÚNOR-BŘEZEN
Obrázkový slovníček:
- INSECTS
- IN THE GARDEN
- Oni jsou v krabici. - They´´ re in the box.
- Oni jsou na květinách. - They´ re on the flowers.
LEDEN
Obrázkový slovníček:
- FOOD AND DRINK
I like apples. / I don´ t like onions. (Mám rád jablka. / Nemám rád cibuli.)
Do you like soup? - Yes, I do. / No, I don´ t.
My favourite food is pizza. My favourite drink is juice.
PROSINEC - shrnutí:
Obrázkový slovníček:
- OUTDOORS I.
- OUTDOORS II.
- Používáme výraz "já vidím ..." - I can see ...
- Začali jsme s popisem "někde něco je":
There is 1 fish in the river.
There are 2 birds on the tree.
(množné číslo: 1 bird - 2 birds; 1 flower - 2 flowers; 1 dog - 2 dogs)
- Používáme předložky ON / IN (na / v)
LISTOPAD - shrnutí:
Obrázkový slovníček:
- IN MY BACKPACK (V batohu)
- DAYS (dny v týdnu)
- AKTIVITY (slovesa)
- PŘÍDAVNÁ JMÉNA
- Používáme sloveso "mít":
já mám - I have got (I´ ve got)
on/ona má - He/She has got (He/She´ s got)
- Umíme říct co "umíme" nebo "neumíme":
já umím / neumím - I can / I can´ t
- Popíšeme předmět:
To je velké / malé / staré / nové - It is big / small / old / new.
- Vyjmenujeme dny v týdnu.
ŘÍJEN - shrnutí:
Obrázkový slovníček:
- TOYS (hračky)
- FEELINGS (pocity)
- FAMILY (rodina)
- Všichni umí vyjmenovat členy rodiny - This is my family.
- Popíší své pocity (I´´ m happy.)
- Aktivně používají sloveso "být":
já jsem - I am (I´ m)
on je - He is (He´ s)
ona je - She is (She´ s)
ZÁŘÍ - shrnutí:
V aktivním odkazu najdete obrázkový slovníček, po kliknutí na obrázek slovo uslyšíte.
- NUMBERS 11-20 (čísla)
- COLOURS (barvy)
- SCHOOL THINGS (školní pomůcky)
- Všichni žáci umí vyjmenovat barvy, čísla, pomůcky a spojit slovo s obrázkem.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------